• ساعت : ۰۹:۱۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ 
  • کد خبر : ۲۰۸۱۹
بیانیه مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و رئیس دانشگاه علوم پزشكی قزوین به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

انقلاب ما، انفجار نور بود

امام خمینی ( ره )

انقلاب اسلامی ایران تنها یک دگرگونی و تغییر حکومت نبود، بلکه فریاد آزادی از نای ملتی بود که سال ها در اسارت اندیشه های یخ زده حاکمانی بی ریشه تنها نفس کشیدن را حیات می پنداشتند و زندگانی را در اندازه خور و خواب وشهوت تعریف می کردند. این انقلاب با رهبری مرجعیت شیعه و با هدف احیای تفکر ناب علوی برای چشاندن شهد شیرین  عدالت اجتماعی در کام مردمانی خسته از ناعدالتی و دروغ و فریب، راهی سخت و پر فراز و نشیب را از سحرگاه پانزدهم خرداد 1342 آغاز کرد و در 12 بهمن 1357 با ورود تاریخ ساز حضرت امام خمینی ( ره )، زمینه تغییر و دگرگونی وعده داده شده قرآن کریم را فراهم ساخت و شامگاه 22 بهمن 1357 با یک جمله کوتاه در سراسر ایران طنین انداز شد: این صدای جمهوری اسلامی ایران است.

اکنون، این صدا نه تنها در جغرافیای ایران ، بلکه در پهنای اندیشه های آزادیخواه جهانی چنان رسا و گویا فریاد می شود که  خواب راحت را از مستکبران دیو منش  ربوده است و دل های پاک را به خود متوجه کرده، وهر روز بر گستره آن افزوده می شود.

اینجانبان، با پاسداشت خون های ریخته شده برای آبیاری این شجره طیبه، فرارسیدن بهار چهل و چهارم انقلاب را به رهبر آزاده و ملت آماده تبریک و تهنیت می گوییم و  راه سرخ شهیدان به ویژه سردار مدافع حریم امامت و ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی را استوارتر از پیش ادامه خواهیم داد.

بی شک، اعضای محترم هیات علمی، دانشجویان عزیز و همکاران بزرگوار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی قزوین در کنار دیگر همشهریان  شریف در  راهپیمایی حماسی و سیاسی یوم الله 22 بهمن که امسال از حساسیت بیشتری برخوردار است، شرکت خواهند فرمود و بار دیگر دشمنان را چون همیشه مایوس خواهند کرد.  

 

دکتر حسین حیدری- مسوول نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در دانشگاه

دکتر عبداله دیدبان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین                              

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0